Subject: FW: Kasutusloa taotlemisega seotud küsimused (Kaasiku tn 7b, Jõhvi linn)
From: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Cc: "Tiit Harjak" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Nov 2023 16:47:50 +0200

Tere kena sügisõhtat Anne

Palun pane see mulle täitmiseks. Siin juba algselt pikk väitlus olnud.

Lihtsalt e-kirjaga vastata kaalume kas sobilik.

Arvo

From: Aleksandr Petuhhov <[email-masked]>
Sent: Friday, November 10, 2023 4:39 PM
To: 'Raido Raud' <[email-masked]>; 'Kaupo Raud'
<[email-masked]>; 'Priit Põltsama | K-Projekt'
<[email-masked]>; [email-masked]; Arvo Veltri
<[email-masked]>
Cc: [email-masked]; 'Rain Korjus' <[email-masked]>
Subject: RE: Kasutusloa taotlemisega seotud küsimused (Kaasiku tn 7b,
Jõhvi linn)

Teie: 20.10.2023 e-kiri

Meie: 10.11.2023 e-kiri nr 2-1.2023/3845-3

Tere,

Me oleme arutanud Transpordiameti poolt esitatud nõudeid ning edastame
nende kohta tagasiside.

1.	Kui Maanteeameti ja OÜ Järve Biopuhastus vahel 2013. aastal
sõlmitud kokkulepe ei sobi Transpordiametile (vt document.pdf), mille
joonisest nähtub, et kinnistule 13101 Jõhvi-Ereda tee on juba määratud
olemasoleva ühisveevärgi torustiku kasutusõiguse ala ulatuses kuni Kaasiku
tn 7b kinnistu piirini (st rajatud uus ühisveevärgi liitumispunkt asub
varem seatud kasutusõiguse ala sees), siis me oleme valmis sõlmima
Transpordiametiga uut IKÕ lepingut OÜ Järve Biopuhastus ühisveevärgi
talumiseks Kaasiku tn 7b kinnistu liitumise raames rajatud liitumispunkti
(maakraani) ulatuses. Kuna uus maakraan on rajatud olemasolevast
ühisveevärgi torustikust ca 0,8 m kaugusele, siis antud ühenduskohas
rajatud ühisveevärk on alla 1 m pikkusega. Me oleme koostanud IKÕ ala
joonise, millel on näidatud kaitsevööndi ulatus veetorustiku teljoonest
mõlemale poole 1 m (vt IKÕ_plaan_13101 Jõhvi-Ereda tee.pdf) ning oleme
valmis esitama taotlust Transpordiametile, kui kõnealune joonis sobib.
Palume Transpordiametilt tagasisidet antud joonise sobivuse kohta.

2.	Garantiikirja osas palume arvestada sellega, et OÜ Järve
Biopuhastus ei tellinud ega teostanud mingeid ehitustöid ühenduskohas
olemasoleva ühisveevärgiga, kus on rajatud uus liitumispunkt (maakraan).
13101 Jõhvi-Ereda tee kinnistul on kõik ehitustööd teostatud liituja Jazz
Pesulad OÜ tellimusel ja töövõtja Raua Ehitus OÜ poolt. Transpordiameti
poolt 10.10.2023 esitatud vastuse nr 7.1-2/23/6275-5 punktist 2 nähtub, et
Transpordiamet on kooskõlastanud ehitusloa taotluse ja ehitusprojekti,
kuid järgmises punktis 3 on toodud nõuded, mis pidid olema ehitaja poolt
täidetud enne ehitustööde algust, kuid saame aru, et Jazz Pesulad OÜ
töövõtja Raua Ehitus OÜ ei ole Transpordiameti nõudeid täitnud, millega
seoses ei kanna OÜ Järve Biopuhastus mingit vastutust. Vastavalt OÜ Järve
Biopuhastus poolt 13.04.2020 väljastatud liitumistingimustele nr 2-9/1701
kannab kõik liitumisega seotud kulud ja riskid (sh ehitusega, ehitus- ja
kasutuslubadega seotud kulud ja riskid) liituja, st Jazz Pesulad OÜ.
Juhime tähelepanu sellele, et OÜ Järve Biopuhastus on aktsepteerinud
Kaasiku tn 7b kinnistu veetorustiku ühisveevärgiga ühendustöid lahtises
kaevikus, aga me ei ole jälginud ega kontrollinud ühisveevärgiga
ühenduskohas rikutud katete taastamist ja selle vastavust ehitusprojektile
ning Transpordiameti poolt esitatud nõuetele, kuna see on töövõtja Raua
Ehitus OÜ ja tööde tellija Jazz Pesulad OÜ vastutusalas. Samuti edastame
meie võrguteenistuse poolt 10.11.2023 kohapeal tehtud pildi (vt
1699622163436.jpg), kus on näha tänasel päeval olemasolev olukord rajatud
uue maakraani alal. Antud pildil on näha, et olemasoleva sõidutee
asfaltkate ja ärikiivid ei ole ehitustööde käigus rikutud, kuid haljasalal
on juba tekkinud väike vajum. Ülaltoodut arvestades oleme nõus esitama
Transpordiameti poolt nõutud garantiikirja juhul, kui kliendi ja
vee-ettevõtja vahel sõlmitavasse teenuslepingusse lisatakse eritingimus
selle kohta, et klient Jazz Pesulad OÜ vastutab rajatud Kaasiku tn 7b
tarbimiskoha veetorustiku liitumispunktis ühisveevärgiga võimalike
ehitustööde puuduste kõrvaldamise eest ehitustööde garantiiperioodi
jooksul (garantiiaeg on antud juhul OÜ Järve Biopuhastus poolt
Transpordiametile antav garantiiperiood, mitte pesula ehituslepingu järgne
garantiiperiood, millega me ei ole seotud) ning palume esitada liituja
Jazz Pesulad OÜ nõusolek.

Lisad:  1. IKÕ_plaan_13101 Jõhvi-Ereda tee.pdf

            2. document.pdf

            3. 1699622163436.jpg

Lugupidamisega

Aleksandr Petuhhov
Veevarustuse- ja kanalisatsiooniinsener

OÜ Järve Biopuhastus
Uus-Tehase 3, Kohtla-Järve 30328
Telefon: 53 066 188
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.idavesi.ee/> www.idavesi.ee

From: Raido Raud < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, October 20, 2023 12:02 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc: 'Kaupo Raud' < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Jõhvi Jazz, Kaasiku 7b

Tere

Lisasin manusesse Transpordiameti 10.10.23 saadetud kirja, kus nad siiski
soovivad IKÕ lepingut ja teie poolset garantiikirja.

Hetkel on kogu kasutusloa väljastamine jäänud TRAM taha. Teie ei soovi
IKÕ-t sõlmida, Transpordiamet jällegi nõuab seda. Kuidas me peaksime
sellega edasi liikuma?

Lugupidamisega

Raido Raud

OÜ Raua Ehitus

Tel. 5046356

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.rauaehitus.ee> www.rauaehitus.ee

From: Aleksandr Petuhhov < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, October 18, 2023 9:21 AM
To: 'Priit Põltsama | K-Projekt' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Arvo Veltri' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: RE: Jõhvi Jazz, Kaasiku 7b

Tere,

Kuna antud juhul taotletakse kasutusluba ehitatud Kaasiku tn 7b kinnistu
(tarbimiskoha) veevärgile ja kanalisatsioonile, mis ei kuulu OÜ Järve
Biopuhastus ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni hulka (VK projektiga ei nähta
ette ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni rajamist), siis meie poolt ei ole
praegu takistusi kasutusloa taotluste kooskõlastamiseks, välja arvatud VK
teostusjooniste parandamine vastavalt viimastele märkustele, mis on
lisatud kirja manusesse. Teostusjooniste parandamise korral oleme valmis
kasutusluba kooskõlastama ilma märkusteta.

Isikliku kasutusõiguse lepingute sõlmimise osas edastasime kõik selgitused
28.09.2023 (vt selgitused kirja manuses), et antud juhul OÜ Järve
Biopuhastus ei puutu asjasse, kuna peab isikliku kasutusõiguse seadmisega
tegelema kõnealuse kinnistu omanik (isiklik kasutusõigus seatakse Kaasiku
tn 7b tarbimiskoha kanalisatsiooni talumiseks, aga mitte
ühiskanalisatsiooni talumiseks). Lisaküsimuste korral palun esitada
kirjalikul kujul e-posti teel, kuna meil ei ole rohkem küsimusi
täitedokumentatsiooni osas, aga juriidiliste küsimuste korral tuleb
konsulteerida meie juristiga.

Lugupidamisega

Aleksandr Petuhhov
Veevarustuse- ja kanalisatsiooniinsener

OÜ Järve Biopuhastus
Uus-Tehase 3, Kohtla-Järve 30328
Telefon: 53 066 188
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.idavesi.ee/> www.idavesi.ee

From: Priit Põltsama | K-Projekt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 17, 2023 5:13 PM
To: Aleksandr Petuhhov < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Arvo Veltri <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
[email-masked]' < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Jõhvi Jazz, Kaasiku 7b

Tere kõigile.

Pöördun teie poole palvega leida järgmine nädal (nädal 43) väike vaba aeg,
et koos arutada kuidas oleks võimalik saada esimesel võimalusel Jazz
pesulale kasutusluba.

Proovime koos arutada mida ja kuidas teha.

Pakkuge palun välja paar võimalikku koosoleku aega.

Ootan teie tagasisidet.

Lugupidamisega

Priit Põltsama, BSc
projektijuht
mob: +372 5363 7367
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>